Obrazec za podporo

V kolikor potrebujete pomoč pri nakupu, imate tehnično vprašanje, oziroma ste izdelek že naročili in bi želeli več podrobnosti o pošiljki ali bi radi sporočili težavo ali napako je izpolnitev in oddaja obrazca za podporo najboljši način za sporočanje in dvosmerno komunikacijo med vami in službo za podporo uporabnikom.

Prosimo, da spodnji obrazec izpolnete s točnimi in podrobnimi podatki, ker na tak način bo zadeva pravilno posredovana odgovorni ekipi, katera bo lahko takoj začela z reševanjem vaše zahteve. Ob vsaki nadaljni novosti vezani na vaš zahtevek boste obveščeni preko elektronske pošte, ampak vas naprošamo, da naj ne odgovarjate preko e-pošte, ampak komunikacija naj poteka preko portala. Na tak način ostaja zadeva pregledna in reševanje je hitreje.

Pri izpolnjevanju zahtevka navedite zadevo, oziroma povzetek vaše zahteve. V kolikor ste bili preusmerjeni na to stran iz artikla, je polje zadeva že predizpolnjeno z imenom artikla.

Izberite ustezno vrsto zadeve, namreč ta preusmerja vaš zahtevek na pravilno ekipo za pomoč uporabnikom.

V opisu zahtevka podrobno opišite vašo zahtevo, oziroma zadevo. Ob prejemu natančnih informacij lahko ekipa za pomoč uporabnikom začne z reševanjem brez potrebe po zahtevanju dodatnih informacij, ki so potrebne za pravilno razumevanje vaše zahteve.

Velikokrat slika več pove kot besede, zato, če smatrate, da je primerno priložiti slike ali druge datoteke vas vabimo, da le-te priložite v obrazec v polje datoteke.