AmbiComfort Halo Asistenca

Odprava napak na ogrevalnih in hladilnih napravah

Si predstavljaš? Prideš domov, vstopiš v zamrznjeno stanovanje: peč ne dela! Ni druge kot, da dvigneš telefon in pokličeš ... ampak koga? Če se ti bo že kdo javil, ti bo verjetno rekel, da je sezona in da bo treba počakati par dni ali celo teden. In kaj zdaj?

Servis je izdredno pomemben faktor, ki ga je potreba upoštevati že pred nakupom.

Učinkoviti in odziven servis je samo tisti, ki je pooblaščen s strani proizvajalca, zagotavlja rezervne dele in je ustrezno izobražen.

Odsvetujemo dostop v napravo nepooblaščenemu osebju, še posebej takrat, ko je naprava še v garanciji, namreč v tem primeru garancija s strani proizvajalca propade, odgovornost pa prevzame tisti, ki je izvajal intervencijo.

Naš servis obsega hitro, ažurno in strokovno pomoč ob nepričakovanih težavah ali okvarah na vaši ogrevalni ali klimatski napravi.

Klicni center za naročanje servisnih storitev je dosegljiv od ponedeljka do petka med 08:00 in 17:00 uro.

Impressive
Impressive

Servis z rezervnimi deli

Hitrost odprave napake je odvisna od vrste okvare, od tehničnega znanja in razpoložljivosti rezervnih delov.

Vsaka blagovna znamka ima določene zahteve in specifike. Naše tehnično osebje je opremljeno z rezervnimi deli najboljših proizvajalcev.

Za dele, ki niso na zalogi, sta rok dobave in razpoložljivost odvisna od proizvajalca ali uradnega uvoznika.


Servis v garancij

Smo uradni in pooblaščeni servis za opravljanje intervencij v garanciji za:

  • peči in kotle na biomaso La Nordica-Extraflame, Dal Zotto, Cadel, Moretti Design, Eva Calor, Punto Fuoco;

  • toplotne črpalke Energy Save;

  • klimatske naprave Diloc;

  • plinske peči MCN.

V kolikor v napravo, ki je še v garanciji, posega nepooblaščena oseba, garancija s strani proizvajalca propade, odgovornost pa prevzame tisti, ki je izvajal intervencijo.

Kot pooblaščeni servis zagotavljamo pogoje, ki jih postavlja proizvajalec. Ta nam zaupa in na ta način nudi vse možnosti, da morebitno napako čimprej odpravimo.

Pogoji za Servis v Garanciji

Uporabnik ogrevalne naprave ima v garanciji pravico do brezplačnega popravila in zamenjavo okvarjenih delov na njegovi lokaciji v kolikor sta izpolnjena sledeča pogoja:

  1. Uporabnik mora predložiti originalen račun, na katerem so navedni podatki o artiklu, datumu in kraju nakupa.

  2. Dokaz o pravilni montaži in zagonu. Montažo mora opraviti usposobljen monter. Prvi zagon mora opraviti pooblaščen serviser, kateri odgovarja za morebitne napake v delovanju. V kolikor prvi zagon ni bil pravilno opravljen, je potreba najprej opraviti AmbiComfort Prvi Vžig, da se pregleda ustreznost namestitve.

V kolikor uporabnik ob popravilu ne predloži zgoraj navedenih potrdil, se zaračunava storitev v celoti po ceniku. AmbiComfort Prvi Vžig se zaračunava. Nepravilne namestitve, ki ne upoštevajo zahteve proizvajalca (npr. nezadosten vlek dimnika, neupoštevanje varnostnih razdalj, nepravilni priključki, pomanjkljivosti v sistemu, napačno uporabljeni ali nameščeni materiali) niso predmet servisa v garanciji. Napake, ki nastanejo zaradi nepravilne uporabe ali neustreznega vzdrževanja, niso predmet garancije.

V kolikor se ugotovi, da ni pogojev za uveljavljanje garancije in se zato stranka ne odloči za popravilo, se zaračunava izhod tehničnega osebja AmbiComfort Izhod na teren. V kolikor se ugotovi, da ni pogojev za uveljavljanje garancije, se opravljeno popravilo zaračunava kot AmbiComfort Halo Asistenca.

Če potrebujete servis se lahko naročite na telefonu 059 344 404 ali preko spletnega obrazca.